dilluns, 23 de novembre del 2020

Ens entaulem amb Pepet i Marieta i Gemma Humet (dimarts 24 de Novembre)

Dimarts, 24 de Novembre seguim adaptant plats que cuinin els artistes a casa...

PEPET I MARIETA

El jove més hiperactiu (musicalment parlant) de la nostra escena musical. Ell em va enviar el plat... 
POLLASTRE ARREBOSSAT AMB SALSA DE MANDARINES
Quan el vaig rebre de seguida vaig pensar que era molt similar a ell i a la seva música, per diferents factors, però un d'ells el cruixent de l'arrebossat i la salsa festiva de mandarina fan com ell un plat realment espectacular.

GEMMA HUMET

Cada disc o col·laboració que fa m'agrada més. Una de les veus que es fa notar dins el nostre panorama musical. 
Amb un últim disc que és una autèntica delícia! 
Ella em va enviar un parell de plats i veient el temps que ens acompanya vaig de cara a barraca amb... 
AMANIDA DE TARDOR AMB ESCAROLA, MAGRANA I NOUS
També i com amb Pepet i Marieta és dels plats que lliguen perfectament amb tota la seva música. Diria i m'atreviria a dir que la seva veu fa tardor, fa tardes de recolliment, però sobretot fa que ens sentim una mica millor. 

Així doncs ja ho sabeu! Dos plats més que incorporem a la setmana de... 
ELS MÚSICS TAMBÉ MENGEN (I PROPOSEN!)