dissabte, 21 de novembre del 2020

Ens entaulem amb les ROBA ESTESA i LES BUCH (dilluns 23 Novembre)

Començarem la setmana com s'ha de començar! Amb canya i reivindicació! 

Em fa molta il·lusió començar aquesta setmana on els i les artistes ens han dit els plats que més els hi agrada cuinar o els hi queden millor amb elles.

LES BUCH...

Les he conegut a través de les xarxes i la veritat és que han arribat per quedar-se en el nostru panorama musical no ho dubteu. Punk rock directe. Elles em van proposar una graellada de verdures amb romesco i amb el seu permís faré una petita girada al seu plat. Faré un cremós de moniato amb torre de verdures i romesco. Elles comencen, però amb aquests tipus de plats ja les hem d'acollir a dins de casa nostra. Cardeu Les Buch a tota merda mentre feu un cremós de moniato (puré de moniato per les amigues i els amics).

ROBA ESTESA...

Elles ja són un referent de la música del nostru país. Elles m'han dit que quan cuinen juntes molts cops surt aquest plat, les "Llenties amb poma i ceba al curri". Doncs som-hi! Quan pensava en bandes per fer aquesta setmana peculiar elles, sens dubte ja hi eren sense haver-ho d'haver pensat, venien sí o sí juntes amb aquesta setmana. Em va agradar molt només la idea d'aquest plat. Alguns i algunes ja sabreu que jo i les pomes potser en som família perquè sempre hi cau en alguna preparació. I clar, les Roba estesa mesclen pomes i curri amb llenties... l'amor deu ser això!

DILLUNS 23 COMENCEM LA LLUITA COMPARTIDA AMB EL MÓN MUSICAL! 

SOM-HI!