dimarts, 24 de novembre del 2020

Ens entaulem amb "El Pot Petit" i Jonathan Argüelles, #SAU30 (Dimecres 25 de Novembre)

 

JONATHAN ARGÜELLES

No conec persona com ell. Des de ja fa uns anys que el conec i és ben bé tot un personatge musical. Mil coses que fa i encara en faria més si tingués més hores el dia. El podeu veure actualment a la banda reunificada de SAU30 amb totes les feres ferotges d'aquell grup llegendari. Quan li vaig preguntar quin plat cuinava a casa o li agradava més de cuinar em va enviar un àudio de 5 minuts parlant de plats de cuina! Ei, i plats ben potents eh! Com m'haig d'adaptar al menú, faré la que vaig trobar més apropiada pel temps "frescot" que ens està fent.... ESCUDELLA! Però la faré tal com em va dir ell! Varia una mica en el format original, però hi fot castanya forta el jove!


EL POT PETIT

Qui tingui criatures a casa no caldrà que us els presenti. Allà on van ho peten, un grup musical per públic familiar que ha revolucionat el panorama. Entrades pels seus espectacles volen en dues hores, els llibres (ja en tenen dos) quan els treuen a la venda arrasen... En fi, si no els coneixeu, només heu de buscar El Pot Petit i veureu quina moguda han creta. El grup em va dir que els hi sortien molt bé els arrossos... i intercanviant uns quants missatges vam quedar que faria el seu ARRÒS DE VERDURES AMB SALSITXES. Un plat que pot menjar tota la banda!