dissabte, 23 de novembre del 2019

1 ANY DE SETMANES GASTRONÒMIQUES

Aquests passats dies vam fer a La Nova Farga de Sants la que va ser la nostra dotzena setmana gastronòmica dedicada a un grup de música. Del 18 al 22 de Novembre vam fer la Setmana Gastronòmica dedicada al grup THE MAMZELLES.

Un any on cada més he transformat cançons del grup que dedicàvem la setmana gastronòmica. Més de 140 cançons transformades en plats de cuina. Es diu aviat però hi ha feinada al darrere. Molts cops les cançons van ser transformades pel que deia la propia cançó o el que jo sentia mentre les escoltava.

Els grups de música que he transformat les seves cançons són i per ordre cronològic...

- EL POT PETIT
- THE PENGUINS
- ROBA ESTESA
- OQUES GRASSES
- PIRAT'S SOUND SISTEMA
- EL DILUVI
- EBRI KNIGHT
- DANIEL HIGIENICO
- GERMÀ NEGRE
- JUDIT NEDDERMANN
- SENSE SAL
- THE MAMZELLES

El desembre descansarem de setmanes gastronòmiques i hi tornarem pel Gener.
Un plaer brutal haver parit aquestes setmanes i un orgull per a mi mateix no deixar de fer-les.
Molts d'aquests grups han vingut però tampoc ho busco o busquem, simplement dediquem la setmana a qui m'agrada, a qui m'ha aportat coses en el meu dia a dia musical.

Com sempre he dit, és un regal a tots els grups que m'han fet feliç i em segueixen fent feliç. La meva manera de fer-ho és amb la que conec més i aquesta és cuinant.

L'autor de tots els cartells menys un ha estat en Rubén Bravo, un gran amic i company il-lustrador que fa màgia quan dibuixa. Cada mes m'aguanta i té paciència amb mi quan li he demanat els cartells.
La Marina (companya de feina) va fer el cartell del grup SENSE SAL i li va quedar brutalment bé!

Gràcies per tot i ja sabeu que els menús de cada dia hi hagin o no setmanes gastronòmiques sempre són sorpreses en format plats de cuina.