divendres, 20 de novembre del 2020

INTRODUCCIÓ I CALENDARI CULINARI-MUSICAL

El nostre cos està format per cada cançó que hem anat escoltant durant tota la nostra vida. El nostre cervell té articulades unes reaccions que m'atreviria a dir que són causades per la música escoltada d'ençà que estem a la panxa de les nostres mares. No voldria quedar com la jove "Amelie" quan posa la mà dins els cigrons amb aquesta introducció, però la veia necessària.
Ara mateix totes les arts escèniques estan a la fina línia vermella i vaig estar pensant com donar les gràcies a la música que t'han m'ha acompanyat a la cuina com en el meu dia a dia. 
I heus aquí que em va sorgir la idea de cuinar els plats que ells i elles cuinen a casa seva, plats que els hi agradessin cuinar.
Així doncs amb el suport del bar on estic exercint el noble ofici de cuiner (La Nova Farga de Sants) m´he treballat la setmana...


ELS MÚSICS TAMBÉ MENGEN
(I... PROPOSEN)

Cada dia, del 23 al 27 de Novembre cada dia dins del menú diari aniré cuinant els plats que m'han explicat els i les diferents artistes.